Misi z Latinské Ameriky zaujala nabídka cestovního ruchu v ČR
Misi z Latinské Ameriky zaujala nabídka cestovního ruchu v ČR
15.12.2021 / 21:36 | Aktualizováno: 15.12.2021 / 22:08
Již před pandemií začaly turistický trh ovlivňovat nové trendy. Jedním z nich je vzrůstající poptávka po zážitkové turistice - po originálních, nevšedních zpestřeních tradičního programu a tematických okruzích. Ať už se jedná o kulturní turistiku, lázeňské pobyty, ekoturistiku či specificky zaměřené městské pobyty, Česká republika má co nabídnout. Velká část klientů hledajících tyto „nevšední“ cesty je z Latinské Ameriky. I proto mířila incomingová mise na zástupce cestovního ruchu právě ze zemí Latinské Ameriky a představila jim nabídku české zážitkové turistiky.
Incomingová mise (7. - 14. 12. 2021) realizovaná v rámci projektů ekonomické diplomacie MZV (PROPED) umožnila cestovním agentům ze zemí Latinské Ameriky poznat hned několik turistických destinací ČR a setkat se se zástupci českého turistického sektoru. Mise je součástí dlouhodobé kampaně s cílem dostat do povědomí cestovatelů z Latinské Ameriky Českou republiku jako turistickou destinaci s širokou nabídkou aktivit, kterou si při návštěvě Evropy nemohou nechat ujít.
Aktuální mise měla za cíl také rozšířit informaci o možnosti bezpečného cestování do České republiky i bezprostředně podpořit český turistický ruch, jednu z nejzasaženějších oblastí ekonomiky v důsledku pandemie COVID-19.
Pandemie celé odvětví silně zasáhla, ale také akcelerovala některé trendy. Zážitková, individualizovaná turistika je upřednostňována před masivními zájezdy. Ať už se jedná o kulturní turistiku, lázeňské pobyty, ekoturistiku či specificky zaměřené městské pobyty (architektura, historie, hudba, kulinářství aj.), Česká republika má co nabídnout.
Co se týče Latinské Ameriky, klienti cestující do Evropy mají některé společné rysy. Jsou zvyklí na vyšší standard služeb, důležitým faktorem je pro ně komfortní ubytování, zajímá je hlavně městský turismus a ocení program, který jim umožní zažít něco nového mimo každodenní rutinu. Řada klientů se zajímá i o prémiovou turistiku, která zahrnuje individualizované cesty na míru v nejvyšším standardu. V destinaci pak klient ze zámoří zůstává déle a utratí vyšší obnos.
Proto je tento trh velmi zajímavý pro české poskytovatele služeb cestovního ruchu - hotely, tour operátory, restaurace, lázeňské domy, kongresová centra, dopravce či pořadatelské firmy. Důležitou součástí mise tak byla setkání s těmito českými partnery a navázání osobních kontaktů, které pak zahraniční agenti využijí při sestavování cest pro své klienty.
Mise připravená ve spolupráci s kraji a jednotlivými turistickými destinacemi byla podpořena Ministerstvem zahraničních věcí, Ministerstvem pro místní rozvoj a agenturou CzechTourism.
Zprávy k cestování
Poslední zprávy z rubriky Cestování:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun
?