Konečně volba - hlasová služba Tiscali Call Profi
KONEČNĚ MOŽNOST VOLBY! Tiscali pro vás připravila inovovanou hlasovou službu Tiscali Call Profi, která je založená na předvolbě operátora (či pevné volbě operátora) – tzv. Carrier pre-selection. Inovovat hlasové služby si mohla společnost Tiscali dovolit díky tomu, že se jí podařilo uzavřít smlouvu o poskytování služby pevná volba operátora s dominantním telekomunikačním operátorem, Českým Telecomem. Služba Tiscali Call Profi je vhodná zejména pro menší a střední společnosti, ale i pro pobočky velkých firem a firmy využívající dial-up připojení na Internet (prostřednictvím modemu a telefonní linky vč. ISDN). Kromě základních výhod, jakými jsou zřízení služby zdarma, vteřinová tarifikace či on-line výpisy hovorů na Internetu, tato služba přináší hlavně výrazné úspory na telefonních poplatcích, a to až v řádu desítek procent. Neméně důležitým přínosem je i zjednodušené volání a jeho větší komfort. Odpadá totiž nutnost vytáčet předvolbu operátora (prefix) či instalovat speciální směrovací zařízení. Vše potřebné je již totiž nastaveno přímo na telekomunikační ústředně poskytovatele přístupu (Český Telecom). Ani na zákazníkově připojení do telekomunikační sítě se nic nemění a zákazníkovi zůstává stávající telefonní číslo. Předvolba operátora funguje tak, že ústředna provozovatele přístupu (Českého Telecomu) rozpoznává číslo volajícího a přiřazuje mu předvolbu operátora (v našem případě Tiscali). Dále prochází tento hovor přes bránovou ústřednu, která ho směruje do sítě Tiscali a v rámci sítě Tiscali odchází hovor k volanému účastníkovi, který již může být zákazníkem jakékoliv telekomunikační sítě na světě včetně sítí mobilních. Vzhledem k tomu, že díky stávajícímu stavu liberalizace telekomunikačního trhu není možné směrovat všechny hovory do sítí alternativních operátorů, některé typy hovorů jsou stále směrovány do sítě Českého Telecomu. A těmi jsou příchozí hovory, volání na čísla začínající 800 a 900, dále tísňová volání a volání na čtyř- až šestimístná čísla začínající číslicí 1 (tzv. spec. služby). Jak jsme již uvedli, tato volání budou nadále směrována do sítě stávajícího operátora, zákazníci tak nemusejí mít obavy, že se jim na tato čísla nepodaří dovolat. Velice důležitou a z hlediska úspor nejzajímavější součástí služby Tiscali Call Profi je volání na Internet. Tato volání lze s Tiscali realizovat za velice příznivé ceny začínající již od 0,94 Kč za minutu spojení a uspořit tak až 60 % na telefonních poplatcích. Pro názornost se podívejte na příklad úspor firmy, jejíž měsíční účet je ve výši kolem 10 000 Kč za měsíc:
Tato firma s Tiscali ušetří 2 800 Kč za měsíc neboli 33 000 Kč za rok, což je přepočteno na procenta více než 28 %! Když budeme počítat dále, zjistíme, že tato firma bude s Tiscali volat oproti současnému stavu téměř 3,5 měsíce zdarma! Kolik uspoříte vy, vám rádi sdělíme na telefonním čísle 226 026 188. Více informací o službě Tiscali Call Profi naleznete na T2B portále Tiscali na adrese http://tcp.t2b.cz. O ostatních službách i o novinkách u Tiscali se dočtete na adrese www.tiscali-business.cz. Společnost Tiscali uvedla na trh hlasovou službu založenou na předvolbě operátora i pro domácí uživatele – jedná se o službu Tiscali Call. Informace o této službě naleznete na stránkách http://volani.tiscali.cz . Zvolte si svého operátora – TISCALI! |
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě č. 341/2017 Sb.
- Platové tabulky pracovníků v sociálních službách 2022
- Platová tabulka státní zaměstnanci - úředníci ve státní službě 2022
- Konečně volba - hlasová služba Tiscali Call Profi
- O2 CR: Růst datových služeb převáží pokles SMS a hlasových služeb (Komentář k firmě,Odhady výsledků)
- O2 CR: Růst datových služeb převáží pokles SMS a hlasových služeb (Komentář k firmě,Odhady výsledků)
- O2 CR: Datové služby a internet budou kompenzovat pokles hlasových služeb (Odhady výsledků)
- Vláda souhlasí s veřejnou zakázkou na hlasové a datové služby za téměř sedm miliard korun
- Nextra začne v červenci nabízet hlasové telefonní služby - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení
- Facebook pracuje na hlasové asistenční službě
- Specialisté hlasových a datových služeb o2, t-mobile, vodafone - nabídka práce
Prezentace
18.11.2024 Nejlepší telefon za 2 990 Kč. Motorola má hit…
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak trh reagoval na volby v USA? Historická maxima, ale i prudké propady
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?