(Kurzy.cz)
ČEZ Prodej v tomto týdnu obsloužil 110 719 zákazníků
Od pondělí 1. 11. do čtvrtka 4. 11. zažívala zákaznická obsluha ČEZ Prodej opět až čtyřnásobně vyšší provoz než v běžných dnech. Internetový formulář vyplnilo 13 775 lidí, call centrum kontaktovalo 82 147 klientů a přímo do jednoho ze zákaznických center přišlo 14 797 klientů. Jde o čtvrtý týden v řadě s podobnou intenzitou provozu. ČEZ Prodej jako dodavatel poslední instance (DPI) automaticky převzal cca 374 000 zákazníků, jejichž dodavatelé ukončili činnost. Na nárůst zákaznických požadavků společnost reagovala okamžitým výrazným navýšením kapacity zákaznické obsluhy a připravila rychlý a snadný on-line přechod na standardní smlouvu s garantovanou fixní cenou.
Martin Schreier
mluvčí | Útvar mediální komunikace
ČEZ, a. s.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři