Kamufláž nového modelu ŠKODA SLAVIA je výsledkem designérské soutěže
“Gratulujeme Shreyasi Karambelkarovi k jeho vítězství v soutěži Camouflage with ŠKODA. Jeho návrh je skvělou kombinací indické a české kultury. Děkujeme také ostatním finalistům, jejichž návrhy donutily porotu dlouho přemýšlet, a všem účastníkům, kteří se zasloužili o úspěch této kampaně.”
Zac Hollis, vedoucí ŠKODA AUTO India
Designérská soutěž s názvem „Camouflage with ŠKODA“, která byla vypsána v srpnu, byla určena designérským studiím, firmám, univerzitám, ale i studentům designu a profesionálním designérům. Do uzávěrky soutěže 18. srpna došlo z celé Indie více než 200 návrhů kamufláže vozu ŠKODA SLAVIA. Do finálového kola pak postoupilo pět návrhů. Konečné rozhodnutí vyřkla porota ve složení Gurpratap Boparai, generální ředitel společnosti ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Limited, Zac Hollis, vedoucí ŠKODA AUTO India, a Oliver Stefani, šéfdesignér společnosti ŠKODA AUTO. Porota hodnotila mimo jiné kreativitu a technické znalosti. Přihlížela zejména k aspektům, jako jsou estetika, inovace, funkčnost, celkový dojem nebo emotivnost.
Vítězný design kombinuje indické motivy a české umění
Shreyas Karambelkar porazil svým návrhem konkurenci. Indickou kulturu reprezentují použité teplé odstíny barev a motivy páva a lotosu. Návrh designu rovněž přebírá prvky českého sklářství a kubismu. Jako vítěz soutěže nyní Shreyas Karambelkar poletí do Prahy, kde se setká s šéfdesignérem ŠKODA AUTO Oliverem Stefanim. Návrh, který obsadil druhé místo, se držel palety barev vozů ŠKODA a zaujal základními tvary i výrazným vzorem viditelným na první pohled. Tento nápad odměnila porota designérským tabletem. Ostatní finalisté obdrželi věcné ceny od společnosti ŠKODA AUTO.
SLAVIA je po SUV modelu KUSHAQ již druhým vozem ŠKODA v rámci modelové ofenzívy na indickém trhu. Prostřednictvím projektu INDIA 2.0 je ŠKODA AUTO v Indii zodpovědná za všechny aktivity koncernu Volkswagen. Cílem je dlouhodobé posílení pozice značek ŠKODA a Volkswagen na indickém trhu a do roku 2025 v závislosti na vývoji trhu a konkrétního segmentu dosažení společného tržního podílu ve výši 5 %.
Celkem byla do projektu INDIA 2.0 investována jedna miliarda eur, z toho 275 milionů eur do výzkumu a vývoje nových modelů určených pro objemové segmenty indického trhu. ŠKODA AUTO zřídila v závodě v Púně novou výrobní linku platforem MQB-A0-IN. Stupeň lokalizace díky tomu dosahuje až 95 %, což znamená, že téměř všechny komponenty vozů jsou vyráběny v Indii.
Výsledky firem - tržby, zisk
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
13.11.2024 Pojištění elektromobilů kryje specifická rizika
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?