ŠKODA AUTO motivuje zaměstnance k očkování
„ŠKODA AUTO se po vypuknutí nemoci covid-19 postavila pandemii s neobyčejnou důsledností, která nám pomohla ochránit zaměstnance před onemocněním,“ říká Miroslav Kroupa, vedoucí řízení značky a interního týmu Anticovid, a pokračuje „Přijali jsme přes 80 opatření proti šíření nákazy ve všech areálech firmy a zavedli řadu postupů nad rámec povinných nařízení. Od začátku také podporujeme očkování jako nejúčinnější způsob, jak se vrátit k normálnímu životu, a proto chceme motivovat a mimořádně ocenit ty kolegy, kteří chrání sebe i své okolí prostřednictvím očkování.“
Jaroslav Povšík, předseda Podnikové rady Odborů KOVO, k tomu dodává: „Vím, že covid-19 a jeho následky jsou dnes diskutovány na celé naší planetě. Vím, že je velmi intenzivně diskutováno očkování – nechat se očkovat, nebo se nenechat očkovat. Já jsem už ve svém životě byl očkován tolikrát, že mi to ani nepřijde. A věřte, že očkování proti covid-19 a jeho mutacím je v současné době, ať chceme či nechceme, cestou k odpovědnosti za sebe, za naše rodiny, za druhé. Je to cesta ke svobodě. Opatrujte se, prosím.“
Čerpání odměn je pro zaměstnance velmi jednoduché. Stačí se prokázat certifikátem o ukončeném očkování některou ze schválených vakcín a vybrat si, jaký konkrétní benefit bude chtít pracovník využít: získat lze až dva dny volna nebo body do interního programu benefitů.
Pravidla se týkají nejen kmenových a agenturních zaměstnanců, ale i například kolegyň a kolegů na mateřské či rodičovské dovolené.
ŠKODA AUTO spustila na jaře systém evidence zájemců o očkování a s využitím vlastního zdravotního personálu pomohla s vakcinací i mimo firmu, například v domovech pro seniory. Očkování ve ŠKODA AUTO probíhá formou podpory Klaudiánovy nemocnice v Mladé Boleslavi.
V rámci interní komunikace firma také spustila informační kampaň ŠKODA AUTO PROčkování, která jednoduchou formou zaměstnancům odpovídá na nejčastější otázky, jež souvisejí s aplikací vakcíny proti nemoci covid-19, a současně přibližuje výhody, které vakcinace přináší, například v oblasti cestování nebo návštěv kulturních a sportovních akcí. Tváří kampaně se stali kolegové, kteří již ochrannou látku dostali.
Ochrana zdraví zaměstnanců patří k nejvyšším hodnotám společnosti ŠKODA AUTO. Do opatření proti šíření koronaviru investovala automobilka ŠKODA AUTO od vypuknutí pandemie více než jednu miliardu korun. Společně s Odbory KOVO zavedla během první vlny komplexní postupy pro ochranu zaměstnanců, nazvané Bezpečná výroba a Bezpečná kancelář, zdarma poskytla ochranné masky a roušky a zajistila pravidelné testy na covid-19 pro všechny zaměstnance. K účinnému omezení dalšího přenosu nákazy pomohl i důsledný interní systém trasování.
Zprávy a články ke koronaviru a nemoci COVID-19
Poslední zprávy z rubriky Zdravotnictví:
Přečtěte si také:
Prezentace
16.01.2025 Nejnadupanější telefon současnosti se začal…
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
Okénko investora
Charu Chanana, Saxo Bank
Mgr. Timur Barotov, BHS
Peněz bude stále více: Investování již není možnost ale nutnost!
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Překoná zlato v roce 2025 úroveň 3 000 USD? Prognózy se liší, důvody však zůstávají stejné
Petr Lajsek, Purple Trading
Cena ropy prolomila klíčovou úroveň. Kolik si připlatíme za pohonné hmoty?
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti