ŠKODA OCTAVIA rozšiřuje nabídku, na český trh přichází poprvé v dynamicky laděné variantě Sportline
Exteriér se od běžných verzí modelu OCTAVIA odlišuje černými prvky, které jsou charakteristické pro verze Sportline všech modelových řad značky ŠKODA. Specifický přední spoiler, typický rámeček přední masky a nápis na dveřích zavazadlového prostoru jsou provedeny v černé lesklé barvě. Přední blatníky zdobí plaketky Sportline. Karosářská verze liftback navíc na pátých dveřích nese i černý lesklý spoiler. Na zadním difuzoru, opět v černé lesklé barvě, se nachází chromovaná lišta. OCTAVIA Sportline je standardně vybavena 17 palcovými černými leštěnými koly Pulsar Aero z lehké slitiny, na přání lze vůz osadit i 18 palcovými nebo 19 palcovými disky. Od standardního provedení se na první pohled odlišuje také interiér. Jeho součástí je látkový potah přístrojové desky a dekorační lišta Piano Black. Sportovní sedadla mají integrované hlavové opěrky a čalounění prodyšnou látkou ThermoFlux. Multifunkční sportovní tříramenný volant nese plaketku Sportline a na prahu předních dveří je nápis OCTAVIA.
Varianta Sportline je opatřena sportovním podvozkem, který je proti standardnímu snížen o 15 mm.. Na přání může být podvozek adaptivní s možností individualizace jízdních vlastností. ŠKODA OCTAVIA Sportline je na výběr s širokou paletou výkonných zážehových a vznětových motorů i ve verzi s pohonem na zemní plyn (CNG). Výkonové spektrum sahá od 85 kW (115 k) po 140 kW (190 k). Motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) lze na přání objednat se sedmistupňovou převodovkou DSG a mild-hybridním ústrojím, motory 2,0 TSI o výkonu 140 kW (190 k) a 2,0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) jsou dostupné s pohonem všech kol.
ŠKODA OCTAVIA Sportline vychází z výbavového stupně Style, k němuž přidává Matrix-LED přední světlomety, Top LED zadní světla, parkovací senzory vpředu i vzadu a zadní parkovací kameru, Virtuální pedál, Sunset, bezrámečkové vnitřní zpětné zrcátko nebo elektricky odjistitelný kryt zavazadlového prostoru v případě Combi. Provedení Sportline zahrnuje i metalickou barvu, a to rovněž v základní ceně. Ta byla stanovena na 752 900 Kč včetně DPH (platí shodně pro motory 2,0 TDI o výkonu 85 kW (115 k) a 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k). Alternativní motorizaci 1,5 G-TEC o výkonu 96 kW (130 k) a pohonem na CNG lze objednávat od 773 900 Kč a výkonnější turbodiesel 2,0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) od 797 900 Kč. Nejnáročnější zákazníci sáhnou po verzích 4×4 s převodovkou DSG, které vyjdou na 902 900 Kč včetně DPH s motorem 2,0 TSI o výkonu 140 kW (190 k) i 2,0 TDI o výkonu 110 kW (150 k). Stejně jako u všech ostatních variant modelové řady OCTAVIA činí příplatek za kombi vždy 40 000 Kč. Kompletní ceník je k dispozici na webových stránkách ŠKODA AUTO Česká republika, v konfigurátoru se varianta Sportline objeví v průběhu následujících dní.
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
11.11.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
Flotilové pojištění ušetří firemní finance i starosti, které se týkají služebních i soukromých cest
Marek Pokorný, Portu
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna