Autorizovaní prodejci vozů ŠKODA otevírají po více než měsíci své showroomy
„Vítáme možnost znovu otevřít naše autorizované prodejny po mnoha dlouhých týdnech. Jejich znovuotevření je dobrou zprávou nejen pro nás a naše partnery, ale především pro zákazníky. Automobily jsou stále ještě poměrně složitou a sofistikovanou komoditou, kterou je potřeba si prohlédnout a osobně vyzkoušet,“ říká Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení značky ŠKODA. „Přestože i my disponujeme on-line prodejními kanály, řada především soukromých motoristů stále preferuje osobní návštěvu dealerství. S ohledem na charakter provozu je prodej nových automobilů z pohledu šíření epidemie jednou z nejméně rizikových oblastí, neboť se v jednom čase na jednom místě málokdy sejde větší skupina zákazníků,“ dodává Jiří Maláček.
Provoz autorizovaných dealerství podléhá řadě bezpečnostních opatření, která chrání zákazníky i zaměstnance. Vedle všudypřítomných roušek je nejviditelnější úprava klientských zón tak, aby bylo možné v maximální míře dodržovat nařízení vlády a doporučení hygieniků k omezení přímého kontaktu osob. Součástí balíčku opatření tak je například omezení počtu osob v showroomech, využívání ochranných pomůcek, distanční objednávání, dezinfekce pro potřeby zákazníka či pravidelné čištění a dezinfikování vystavených vozů. To vše již fungovalo na jaře po prvním rozvolnění a velmi dobře se osvědčilo v praxi. Ostatně podobná opatření platila nepřetržitě i v autorizovaných servisech, které uzavřením postiženy nebyly. Ani tam se nemohou ve větší míře kumulovat zákazníci. Pro ně jsou na webových stránkách jednotlivých obchodních partnerů dostupná telefonní čísla a e-mailové kontakty, přes něž se lze objednávat. Pracovníci příjmu po dohodě se zákazníkem tak mohou naplánovat návštěvu tak, aby byly na nezbytné minimum omezeny veškeré mezilidské kontakty.
ŠKODA AUTO Česká republika nadále doporučuje svým obchodním partnerům dodržování nejvyšší možné úrovně hygienických standardů včetně průběžného čištění a dezinfekce kontaktních ploch i dílenského vybavení. Pro maximální komfort a bezpečí nabízejí autorizované servisy ŠKODA rozšířené služby dezinfekce klimatizace. Dezinfekci výparníku a vedení okruhu ventilace lze provést dezinfekčním sprejem, nebo lze realizovat hloubkovou dezinfekci celého systému i interiéru vozu specializovaným plynným dezinfekčním přípravkem či ozonem, k čemuž autorizované servisy ŠKODA využívají účelové vysokovýkonné vyvíječe ozonu. Řada z nich nabízí i službu „Pick-up & delivery“ – tedy vyzvednutí vozidla u zákazníka nebo jeho doručení. O dostupnosti těchto rozšířených služeb se zájemci mohou informovat telefonicky či e-mailem u jednotlivých servisních partnerů.
Současně se znovuotevřením prodejen dochází k rozšíření nabídky o atraktivní akční modely nejprodávanějších modelů značky ŠKODA. Vozy SCALA, KAMIQ a KAROQ dostaly navíc výbavu a společně s dalšími benefity tak celkové zvýhodnění dosahuje řádu mnoha desítek tisíc korun. Podrobněji jsme o akčních modelech pro rok 2021 informovali zde. Samozřejmě i nadále pokračují on-line formy prodeje na platformě ŠKODA Online. Na adrese www.skoda-online.cz se zobrazují aktuálně dostupné automobily včetně informací o obchodnících, kteří je nabízejí, jejich lokalitách, základních měsíčních splátkách a rychlosti dodání. Pro ty, kdo z jakéhokoliv důvodu nechtějí nový vůz, je připraven bohatý výběr certifikovaných automobilů v programu ŠKODA Plus. Stejně jako u nových vozů se znovu rozjíždí i prodej vozů ojetých.
The post Autorizovaní prodejci vozů ŠKODA otevírají po více než měsíci své showroomy appeared first on ŠKODA Storyboard.
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
13.11.2024 Pojištění elektromobilů kryje specifická rizika
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
Flotilové pojištění ušetří firemní finance i starosti, které se týkají služebních i soukromých cest
Marek Pokorný, Portu
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna