(Kurzy.cz)
Adobe: Američané během Díkůvzdání navýšili své online nákupy o 22% r/r. Tržby přes Black Friday a Cyber Monday budou opět historicky rekordní
Podle statistik agentury Adobe Analytics američtí spotřebitelé v průběhu letošního Díkůvzdání utratili v online shopech cca 5,1 mld. USD, což představuje meziroční růst téměř o 22%. Téměř polovina z uvedeného objemu byla zrealizována přes chytré mobilní telefony.
Adobe analyzuje výstupy 80 ze 100 největších online US prodejců.
Analytici Adobe odhadují, že tržby během Black Friday a následném Cyber Mondey budou letos vůbec historicky rekordní. Tržby jen v průběhu Black Friday agentura odhaduje mezi 8,9 až 10,6 mld. USD. Celkové online tržby by v závěru roku měly dosáhnout cca 189 mld. USD.
National Retail Federation (NRF) odhadla pro letošek, že sváteční tržby v závěru roku porostou meziročně o 3,6 - 5,2% a dosáhnou celkově 755,3 - 766,7 mld. USD. Vloni růst dosahoval tempa 4% při celkové sumě blízko 729,1 mld. USD. V posledních 5 letech údaj rostl v průměru o 3,5%. Online prodeje by měly podle NRF růst o cca 20-30%.
Výsledky firem - tržby, zisk
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?