Program B2B České rozvojové agentury s možností dotace pro podnikatele 50%
Program B2B České rozvojové agentury s možností dotace pro podnikatele 50%
12.11.2020 / 15:25 | Aktualizováno: 12.11.2020 / 15:59
Cílem B2B programu je rozvoj podnikatelského sektoru v rozvojových zemích a podpora českých subjektů při identifikaci a navázání obchodních partnerství. Program rozlišuje přípravnou a realizační fázi.
V PŘÍPRAVNÉ fázi možno žádat u České rozvojové agentury o dotaci na „podnikatelský plán“ a „studii proveditelnosti“, v REALIZAČNÍ fázi firmy žádají o dotaci na podporu dlouhodobého podnikatelského partnerství (založení pobočky, joint-venture, dlouhodobé dodavatelské smlouvy....).
Podmínky účasti v programu:
-
Registrace a podnikatelská činnost 3 roky;
-
Minimální obrat trojnásobek požadované dotace;
-
Zveřejňování účetní uzávěrky v obchodním rejstříku;
-
Ani-insolvence, ani-daňové nedoplatky ani-inkasní příkaz Evropské komise;
-
Nebyla uložena pokuta za nelegální práci;
-
Dotace nepřesáhne výši malého rozsahu (200 000 EUR za tři roky).
-
V roce 2021 možné podat 1 žádost, regionální působnost možná.
-
Podpora studie proveditelnosti omezena na 500.000 Kč při 50 %. Cílem je návrh technického řešení rozvojového problému s návazným financováním.
-
Dotace podnikatelského plánu do 500.000 Kč, spolufinancování 50 %. Cílem je průzkum nového trhu a navázání partnerství pro podnikání.
-
Podpora realizační fáze se poskytuje na 1 – 2 roky do 2 Mil Kč celkem, 40% v prvním roce a 30% ve druhém, osobní náklady do 20% v každém z roků.
-
Lhůta k předkládání žádostí pro rok 2021 končí 4. 12. 2020, 15:00 hod.
Leták programu B2B (PDF, 996 KB)
Poslední zprávy z rubriky Dotace:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz