Navzdory pandemii se výrobky společnosti Dermacol prosazují v Brazílii
Navzdory pandemii se výrobky společnosti Dermacol prosazují v Brazílii
20.08.2020 / 10:00 | Aktualizováno: 20.08.2020 / 16:35
Produkty české společnosti Dermacol jsou nyní oficiálně k dostání na brazilském trhu. Novým distribučním kanálem je v současné době dceřiná společnost Vero Dermacol Cosmeticos se sídlem v Sao Paulu.
Ačkoliv pandemie onemocnění Covid-19 představuje překážku pro české firmy v zahraniční, v případě společnosti Dermacol tomu tak není. Společnost úspěšně dokončila finální fázi registrace výrobků a záhy veškeré úsilí zaměřila na výhody internetového obchodu, on-line aktivity (informační tutoriály, křty nových kosmetických řad apod.) a kampaň na podporu profesionálů z kosmetického sektoru #beutysafe. Byl zaznamenán nebývalý zájem ze strany brazilských zákazníků, kteří upřednostňují kvalitu a kteří mají předchozí pozitivní zkušenost s legendární značkou. Mezi významnými brazilskými referencemi nalezneme např. populární zpěvačku Pretu Gilovou či úspěšnou podnikatelku Luizu Helenu Trajanovou.
Kosmetika společnosti Dermacol byla v minulosti okrajově přítomná na místním trhu skrze neoficiální distributory a mnozí profesionální maskéři si ji nechávali dovážet ze zahraničí. Současný brazilský distributor chce tuto situaci změnit a navázat na hodnoty i historii pražské firmy, ale zároveň vzít v potaz specifičnost brazilské poptávky. „Brazílie je jednou ze zemí s největší spotřebou kosmetických výrobků“ upozorňuje Simone Carvalho z Dermacol Brasil. Zároveň dodává, že internetový trh s touto kosmetikou pravděpodobně nezaznamená příliš mnoho výkyvů během případné krize.
Podle generálního konzula ČR v Sao Paulu M. Sklenky make-upová značka Dermacol vznikla díky znalostem a v úzké spolupráci českých odborníků na líčení filmových a televizních hvězd ve filmovém studiu Barrandov a dermatologických expertů z Ústavu lékařské kosmetiky v Praze. Obchodní značka si rychle získala přízeň českých klientů a současně úspěšně expandovala na zahraniční trhy. Licenci rovněž získal ke konci 60. let minulého století Hollywood pro líčení svých herců. Proto nepřekvapí, že slovo Dermacol se stalo v Československu synonymem pro make-up obecně.
Jaká bude budoucnost?
Klíčovým se stává rok 2021, kdy Dermacol oslaví 55 let od svého vzniku v barrandovských filmových ateliérech. Tuto událost plánuje připomenout i brazilský distributor řadou odborných i kulturních akcí, které budou odpovídat dlouhodobějším zájmům společnosti o místo na trhu. V současné chvíli probíhají v úzké spolupráci s Generálním konzulátem v Sao Paulu prezentační aktivity na podporu společnosti v Brazílii. Česká společnost Dermacol, která se proslavila v šedesátých letech uvedením jednoho z prvních krycích make-upů, vyváží aktuálně kosmetiku do více než 70 zemí světa.
Více informací na www.dermacol.com.br, facebookovém a instagramovém profilu.
Autor firemní novinky: Filip Vavřínek, ekonomický specialista, Generální konzulát České republiky v Sao Paulu.
Poslední zprávy z rubriky Export:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?