Nejen v čínském prostředí byl vývoj Zhong An sledován se zvláštním zájmem. Vždyť do té doby neměl nikdo dost odvahy vybudovat pojišťovnu, která řeší obchod i likvidaci škod výhradně přes internet. Od té doby však počáteční euforie minimálně poklesla.
Po zahájení činnosti běželo podnikání inovativního pojistitele se sídlem v Šanghaji jako po másle. Je však třeba brát v úvahu, že kromě pojištění odpovědnosti z provozu vozidla se sjednávalo ponejvíce tzv. mikropojištění jako například pojištění pro případ vrácení zboží[1], pojištění pro případ zpoždění letu či krátkodobé cestovní pojištění.
Činnost pojišťovny Zhong An se setkala se zájmem i v zahraničí. Vrcholem byla kapitálová injekce od renomovaných institucí v roce 2015 ve výši 934 mil. USD. K těmto novým investorům náležela také společnost Morgan Stanley. Tržní kapitalizace potom dosáhla výše cca 8 mld. USD. V loňském roce vstoupil tento on-line pojistitel na burzu v Hongkongu. S momentální tržní hodnotou ve výši 16 mld. eur nechal v té době Zhong An za sebou mnohé velké a etablované čínské pojistitele.