RHODOS 2002 - Cena za image
Soutěž RHODOS – Cena za image vstoupila do šestého ročníku. Z prvního ročníku, v němž byly vyhlášeny pouze tři kategorie, soutěž expandovala na osminásobek. Dne 23. května 2002 byly slavnostně vyhlášeny výsledky soutěže, a to celkem ve 24 různých kategoriích, oblastech výroby a služeb. Oficiální ceremoniál převzetí cen proběhl v Praze v Anežském klášteře. Vyhlašovatelem a pořadatelem této soutěže je konsorcium společností Economia, GfK Praha, Kairos a OgilvyCID. Generálním partnerem soutěže je finanční skupina PPF.
Soutěžní kategorie:
Banky, benzínové čerpací stanice, cestovní kanceláře, hypermarkety/supermarkety, leasingové společnosti, letecké společnosti, osobní automobily, parfémy a toaletní vody, penzijní fondy, piva, pojišťovny, přímé bankovnictví, společnosti poskytující splátkový prodej, sportovní oblečení, spotřební elektronika, stavební spořitelny, telefonní operátoři, výpočetní technika, výrobci destilátů a likérů, minerálních a stolních vod, mobilních telefonů, sycených nealkoholických nápojů.
Jak získat Cenu Rhodos?
Firemní image hodnotilo 500 náhodně vybraných top manažerů z celé České republiky. Výzkum probíhal od ledna do dubna tohoto roku metodou telefonického dotazování prostřednictvím školených tazatelů GfK. Respondent spontánně (bez nápovědy) jmenoval pět firem a podle svých znalostí je hodnotil pomocí pětistupňové škály (jako ve škole), jak splňují jednotlivé parametry image. Parametry byly vybrány na základě pilotního šetření, které hlavnímu průzkumu předcházelo. 50 top manažerů různých společností vybralo pro každou kategorii 5 kritérií, která jsou z jejich pohledu pro image firmy v dané oblasti nejdůležitější. Pilotní rozhovory probíhaly formou osobního dotazování. Pořadí jednotlivých firem se určilo na základě součtu průměrů hodnocení dosažených podle daných kritérií. Do výsledného pořadí jsou zařazeny pouze ty společnosti, které uvedlo minimálně 30 tázaných manažerů. Tento statistický filtr byl použit proti zkreslení výsledků.
Více informací o soutěži a tématech souvisejících s firemní image nabízí webové stránky konsorcia Rhodos: www.rhodos.cz.
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna a drahé pohonné hmoty letos prodraží dovolenou. Kolik si letos připlatíme?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla