RHODOS 2002 - Cena za image
Soutěž RHODOS – Cena za image vstoupila do šestého ročníku. Z prvního ročníku, v němž byly vyhlášeny pouze tři kategorie, soutěž expandovala na osminásobek. Dne 23. května 2002 byly slavnostně vyhlášeny výsledky soutěže, a to celkem ve 24 různých kategoriích, oblastech výroby a služeb. Oficiální ceremoniál převzetí cen proběhl v Praze v Anežském klášteře. Vyhlašovatelem a pořadatelem této soutěže je konsorcium společností Economia, GfK Praha, Kairos a OgilvyCID. Generálním partnerem soutěže je finanční skupina PPF.
Soutěžní kategorie:
Banky, benzínové čerpací stanice, cestovní kanceláře, hypermarkety/supermarkety, leasingové společnosti, letecké společnosti, osobní automobily, parfémy a toaletní vody, penzijní fondy, piva, pojišťovny, přímé bankovnictví, společnosti poskytující splátkový prodej, sportovní oblečení, spotřební elektronika, stavební spořitelny, telefonní operátoři, výpočetní technika, výrobci destilátů a likérů, minerálních a stolních vod, mobilních telefonů, sycených nealkoholických nápojů.
Jak získat Cenu Rhodos?
Firemní image hodnotilo 500 náhodně vybraných top manažerů z celé České republiky. Výzkum probíhal od ledna do dubna tohoto roku metodou telefonického dotazování prostřednictvím školených tazatelů GfK. Respondent spontánně (bez nápovědy) jmenoval pět firem a podle svých znalostí je hodnotil pomocí pětistupňové škály (jako ve škole), jak splňují jednotlivé parametry image. Parametry byly vybrány na základě pilotního šetření, které hlavnímu průzkumu předcházelo. 50 top manažerů různých společností vybralo pro každou kategorii 5 kritérií, která jsou z jejich pohledu pro image firmy v dané oblasti nejdůležitější. Pilotní rozhovory probíhaly formou osobního dotazování. Pořadí jednotlivých firem se určilo na základě součtu průměrů hodnocení dosažených podle daných kritérií. Do výsledného pořadí jsou zařazeny pouze ty společnosti, které uvedlo minimálně 30 tázaných manažerů. Tento statistický filtr byl použit proti zkreslení výsledků.
Více informací o soutěži a tématech souvisejících s firemní image nabízí webové stránky konsorcia Rhodos: www.rhodos.cz.
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- 2002 - rok 2002. Co se událo v roce 2002?
- ECL 2002 (1st European Conference on Landslides 2002) , Hřensko IČO 26536153 - Obchodní rejstřík firem
- Fotografie NATO Praha 2002 středa 20.11.2002 - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení
- Program ZOH 2002 - 12.02.2002
- Program ZOH 2002 - 11.02.2002
- Aktuální pohledávky z 4.3.2002 (5.3.2002)
- Zprávy NATO 2002 - NATO 2002
- § 2002 paragraf 2002 - Nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb.
- Program ZOH 2002 - 10.02.2002 + výsledky
- Program ZOH 2002 - 20.02.2002
- Program ZOH 2002 - 16.02.2002
- Program ZOH 2002 - 24.02.2002
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada