O2 investuje stovky milionů korun do změny prodejen
Domácí operátor O2 se rozhodl kompletně změnit koncept svých prodejen.
Nejenže dojde na změnu jejich designu, ale rovněž na způsob obsluhy
zákazníků. Již do konce tohoto roku se zákazníci budou moci přesvědčit
hned v deseti obchodech. Během 2 let se nového konceptu dočká všech 150
prodejen v celé republice.
Přestože dle ředitele marketingu a retailu O2 Richarda Siebensticha stále více zákazníků firmy vyřizuje své požadavky po telefonu či v online samoobsluze, řada z nich stále preferuje návštěvu prodejny. Ať už z důvodu přímého lidského kontaktu, či si osahat některá zařízení jak fungují.
O2 se v nových prodejnách snaží navodit útulnou atmosféru. Docílit tak hodlá použitými přírodními materiály – dřevem či rostlinami. Zmizí však také obslužné pultíky, které nahradí stoly s křesílky. Základním symbolem v prodejně má být kruh, resp. na stěně vytvořené kruhové oko zobrazující krajinu. O2 již také nebude používat žádné makety přístrojů, ale pouze funkční zařízení.
Zdroj: O2
Více prodejen, konzultantů i O2 Guru
O2 utratí nemalé peníze nejen za změnu samotného konceptu prodejen, náklady vzrostou díky celkovému rozšíření osobního styku s klienty. V současnosti do prodejny O2 vlastně zavítá v průměru téměř každý desátý domácí klient O2, resp. prodejny O2 měsíčně navštíví zhruba půl milionu zákazníků. O2 chce zlepšit jejich obsloužení. V průběhu dvou let plánuje navýšit počet prodejen, konzultantů i specialistů O2 Guru.
Bez bližších podrobností O2 uvedla, že do změny prodejen tak investuje v průběhu následujících roků stovky milionů korun. Ředitel Siebenstich k tomu jen uvádí: "Zvládneme však obsloužit více zákazníků, proto věříme, že se nám tato investice vrátí".
Face Recognition
Novou technologii rozeznávání obličejů (tzv. Face Recognition) hodlá O2 pilotně nasadit na vybraných prodejnách. Na zařízeních se tak podle zjištění základních parametrů jako je pohlaví a věk, bude zákazníkům zobrazovat obsah, který firma považuje pro daného zákazníka co nejrelevantnější.
Závěrem lze doplnit, že akcionáři se o hospodaření firmy za letošní rok dozví v úterý 30. ledna. Ten den ráno O2 zveřejní konsolidované celoroční hospodářské výsledky.
W4T.CZ
w4t.cz je předním ryze českým finančním portálem s bohatou zásobou tematických článků jak pro laickou, tak i profesionální veřejnost, najít zde můžete vše o akciích, komoditách nebo forexu, informace k osobním financím nebo zpráv z byznysu a podnikání. Zpravodajství produkuje denně průměrně 90 článků a rychlých zpráv z finančních trhů čímž se vyrovná i prestižním zahraničním konkurentům. Součástí webu je též robustní odborná knihovna, ze které mohou čerpat investoři know-how pro správná investiční rozhodnutí.
Více informací na: www.w4t.cz
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři