(Kurzy.cz)
Zákaz tabákové reklamy výrazně ovlivní reklamní trh
Podle odhadu Asociace komunikačních agentur by mohlo rozhodnutí Poslanecké sněmovny o zákazu tabákové reklamy ročně snížit příjmy reklamních agentur až o 1,5 miliardy korun. Přesto si reklamní společnosti z uvedeného zákazu příliš mnoho nedělají. Citelně se zákaz projeví též ve sponzoringu. Přes 40% tabákové reklamy se totiž týká pronajímatelů venkovních velkoplošných billboardů. Prezident Asociace venkovní reklamy Miroslav Batěk uvedl, že se počítá s poklesem příjmů firem zabývajících se venkovní reklamou o cca 15%, což je podle jeho slov nepříjemné, ale není to smrtelné. Výraznější problémy očekávají pouze majitelé menších kin, kde je podíl tabákové reklamy relativně největší. Někteří majitelé předpokládají zvýšení cen vstupenek. Multikina údajně takový problém mít nebudou a na cenách vstupenek se zákaz tabákové reklamy příliš respektive vůbec neprojeví. |
Program MS 2002 v ledním hokeji
základní skupiny | ||||
26.04. | 27.04. | 28.04. | 29.04. | 30.04. |
osmifinále a o udržení | ||||
02.05. | 03.05. | 04.05. | 05.05. | 06.05. |
play off | ||||
07.05. | 08.05. | 10.05. | 11.05. |
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři