Proč českým rodinám nevadí, že prodělávají na úsporách tisíce?
V oblasti investičních služeb má komunikace s trhem své zvláštnosti. To, že reklama funguje, se přesvědčily statisíce DIKů při kupónové privatizaci. Tímto faktem byli zaskočeni zřejmě i její samotní tvůrci. Jak snadno podlehl nezkušený český človíček „jistotě desetinásobku“! S jakou naivní důvěrou nosili čeští důchodci své celoživotní úspory do kampeliček! Tento atak bezuzdné reklamy propagující finanční produkty přinesl své ovoce. Trhu drobných investorů se zmocnila nedůvěra. Již žádné fondy, pokud nejsou výnosy zaručeny a vklady pojištěny. Již žádné akcie, pokud se trhy kymácejí jako loď za bouře. Chceme jistotu, ochraňte naše celoživotní úspory, křičí kampeličkáři. Zatočte s Koženým a vyplaťte, co jste slíbili, chatují akcionáři Harvardů. Zasvěcení profíci, kteří se vyznají, se potutelně smějí. Neměli jste naletět, vy prosťáčci. Vždyť to byla jen reklama a vy jste na ni skočili, cha cha.
Více informací na I-POINT: http://www.ipoint.cz/detail.php?article=10967
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři