(Kurzy.cz)
Reklama v nové dimenzi - vlastní seriály
Amerika je, zdá se, opět o krok napřed. Tentokrát jde o reklamní sektor. Reklamní manažeři se snaží stále přicházet s něčím novým, s novou formou prezentace klientských produktů. Hozenou rukavicí je v tomto směru produkce televizních seriálů v nichž jsou rafinovanou formou lidem do paměti vštěpovány myšlenky na to, že je dobré jezdit v podobných autech jako mají hlavní hrdinové, nebo nosit stejné oblečení, kouřit stejné cigarety, pít stejnou colu a tak podobně. Tato forma reklamy není zcela novinkou, již před lety se o něco podobného pokoušely například tabákové koncerny jako je například Camel, ale úřady tehdy jejich snahu zatrhly. V současnosti běží v USA dva seriály, které svou podstatou propagují automobily Ford a výrobky Procter&Gamble. |
Čtete přílohy ?
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna a drahé pohonné hmoty letos prodraží dovolenou. Kolik si letos připlatíme?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla