Poptávka českých firem po reklamě na sociálních sítích roste
PRAHA (MEDIAFAX) - Miliony Čechů užívají internetové sociální sítě, čehož si všimli i české firmy a začínají právě tam směřovat svou reklamu. Poptávka po takové reklamě na sítích, jako je facebook či twitter v posledních měsících viditelně roste, potvrdil Mediafaxu Roman Berglowiec z mediální agentura Sabanero.
"Firmy by si měly uvědomit, že kampaně na sociálních sítích se v dnešní době stávají nutností. Pro firmu je to skvělá možnost k oslovení širší základny potenciálních zákazníků. V posledních měsících zaznamenáváme zvýšenou poptávku po marketingu na sociálních sítích," uvedl Berglowiec s tím, že dobrá reklamní kampaň na sociální síti je v současnosti pro firmu velmi důležitá kvůli obrovskému počtu uživatelů, které jsou firmy takto schopny oslovit.
Jen facebook má totiž v současnosti v České republice okolo tří milionů uživatelů, druhý twitter spravuje členskou základnu o sto tisících a další sociální síť LinkedIn má kolem čtvrt milionu klientů. V celosvětovém měřítku jsou počty uživatelů mnohonásobně vyšší. Jejich členské základny navíc stále posilují. Na český facebook se kupříkladu od dubna do září loňského roku přihlásilo pět set tisíc nových uživatelů.
Na trh sociálních sítí také zamířila i například společnost Google inc. Její sociální síť s názvem Google plus má aktuálně k měsíci říjnu celosvětově už přibližně 400 milionů uživatelů.
Miroslav Kyncl, kyncl@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři