Pozici největšího trhu si stále udržuje ten český, zde odhadujeme tržby na $98,8 mil. (+7,5% y/y) a OIBDA $53,5 mil., v Rumunsku odhadujeme tržby na $49,7 mil. (+3,0% y/y) a OIBDA $7,5 mil., Následuje Slovensko (tržby $34,5 mil., +9,3% y/y, OIBDA $7,2 mil.), Bulharsko (tržby $31,7 mil., +8,2% y/y, OIBDA $11,7 mil.), Slovinsko (tržby $25,8 mil., +9,5% y/y, OIBDA $10,3 mil.) a Chorvatsko (tržby $20,3 mil., +21,7% y/y, OIBDA 3,0 mil.).
Celkově odhadujeme 4Q tržby z vysílání na $260,7 mil. (+8,1% y/y), se započtením produkční MediaPro po eliminacích a nových médií odhadujeme celkové kvartální tržby na $281,8 mil. (+9,5% y/y). OIBDA za vysílací činnost odhadujeme ve výši $92,5 mil. USD, celkovou hodnotu OIBDA (včetně nových médií, MediaPro, korporátních nákladů) pak $78,9 mil. (+21,7% y/y), celkový provozní zisk EBIT podle našich odhadů vykáže výši $54,8 mil. Se zvýšení OIBDA očekáváme také zlepšení OIBDA marže, za 4Q na 28,2% (+2,7 proc. bodu y/y), za celý rok pak na 18,9% (+4,3 proc. bodu y/y).
Úrokové náklady celkem odhadujeme na $35,0 mil., kurzové zisky odhadujeme na $20,0 mil. Čistý zisk za uplynulý kvartál odhadujeme na $39,9 mil. USD. Nepředpokládáme, že by se firma při zveřejnění výsledků nějak konkrétněji vyjádřila k výhledům na tento rok. Již dříve uváděla pouze obecné cíle v oblasti cash-flow, kontroly nákladů, nebo udržení tržního podílu. Hodně napoví také případný komentář společnosti k celkovému vývoji reklamního trhu za uplynulý kvartál, a zejména jeho odhadovaný vývoj pro letošní rok. Společnost při 3Q výsledcích potvrdila roční odhad tržeb $850 mil. a OIBDA $166 mil., naše odhady tržeb jsou postaveny výše, u OIBDA naopak mírně níže.
Kompletní predikce ke stažení zde.