Fortuna: Nejdůležitější body konferenčního hovoru
Slabé výsledky na provozní úrovni byly způsobeny zejména vysokými náklady na marketing v loterijním segmentu, které dosáhly 2,5 mil. EUR (55% celkových nákladů v loterii). Fortuna navíc zvýšila očekávanou ztrátu loterijního projektu v tomto roce na 5-6 mil. EUR z dřívějších 4-5 mil. EUR na úrovni EBITDA. Spuštění online sázení by mělo proběhnout velmi brzy (čeká se na povolení od tamějšího ministerstva financí), stejně tak se čeká na schválení akvizice 100+ outletů v Polsku. V Polsku Fortuna očekává objem přijatých sázek v prvním roce spuštění online sázení ve výši přibližně 10 mil. EUR, což je relativně opatrné očekávání (to by znamenalo cca 15% podíl online sázení v prvním roce – například v ČR to bylo v prvním roce téměř 30%). Celkově vzato sportovní sázení se vyvíjí dobře, zatímco Fortuna bude muset investovat více do marketing v loterijním segmentu, protože Sazka se již oklepala z největších problémů a je mnohem silnější, než Fortuna dříve očekávala (za Sazkou stojí silné skupiny PPF/KKCG, které v poslední době masivně investují do marketingu).
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz