Fortuna: Nejdůležitější body konferenčního hovoru
Slabé výsledky na provozní úrovni byly způsobeny zejména vysokými náklady na marketing v loterijním segmentu, které dosáhly 2,5 mil. EUR (55% celkových nákladů v loterii). Fortuna navíc zvýšila očekávanou ztrátu loterijního projektu v tomto roce na 5-6 mil. EUR z dřívějších 4-5 mil. EUR na úrovni EBITDA. Spuštění online sázení by mělo proběhnout velmi brzy (čeká se na povolení od tamějšího ministerstva financí), stejně tak se čeká na schválení akvizice 100+ outletů v Polsku. V Polsku Fortuna očekává objem přijatých sázek v prvním roce spuštění online sázení ve výši přibližně 10 mil. EUR, což je relativně opatrné očekávání (to by znamenalo cca 15% podíl online sázení v prvním roce – například v ČR to bylo v prvním roce téměř 30%). Celkově vzato sportovní sázení se vyvíjí dobře, zatímco Fortuna bude muset investovat více do marketing v loterijním segmentu, protože Sazka se již oklepala z největších problémů a je mnohem silnější, než Fortuna dříve očekávala (za Sazkou stojí silné skupiny PPF/KKCG, které v poslední době masivně investují do marketingu).
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?