(Kurzy.cz)
AIG se vrací po více jak 2 letech na TV obrazovky s reklamou
Nyní po více jak dvou letech se značka AIG vrací na americký trh TV reklamy prostřednictvím šhotů na sjednání životního pojištění AIG Direct.
Podle expertů AIG touto reklamou testuje menší část trhu pro případné opětovné zviditelnění celé značky.
Akcie AIG letos ztrácejí cca 48%.
AIG letos v lednu splatila zbývajících 21 mld.USD z federální kreditní linky. Americké ministerstvo financí letos konvertovalo svých 92% prioritních akcií na řádné akcie a svůj podíl v květnu následně snížilo na 77%.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory