(Kurzy.cz)
Byl zahájen 9. ročník soutěže ZLATÁ KORUNA
Od začátku března mohou finanční společnosti přihlašovat své produkty do soutěže o Zlatou korunu a získat tak toto prestižní ocenění, které se nejlepším finančním produktům uděluje již devátým rokem. Soutěž probíhá v celkem 15 kategoriích. Kromě toho budou již tradičně uděleny i tři hlavní ceny – Novinka roku, Cena veřejnosti a Cena podnikatelů. Výsledky devátého ročníku budou vyhlášeny 2. června v TOP HOTELu Praha.
Soutěž Zlatá koruna si za dobu své existence získala renomé jak mezi odborníky, tak u široké veřejnosti. Jako jediná hodnotí celé spektrum nabídky na trhu a ne pouze vybrané kategorie produktů. Do hodnocení je zapojeno 342 odborníků, kteří tvoří porotu soutěže, Finanční akademii. O postavení a významu Zlaté koruny svědčí i to, že v hlasování o Cenu veřejnosti a Cenu podnikatelů bylo v loňském roce odevzdáno téměř 144 000 hlasů.
Finanční společnosti mají možnost přihlašovat své produkty do devátého ročníku Zlaté koruny do 31. března 2011. Do tohoto termínu mohou také členové Finanční akademie nominovat do jednotlivých kategorií produkty, které jsou přínosné pro zákazníky, ale do soutěže přihlášeny nebyly. Loni se zúčastnilo soutěže rekordních 75 finančních společností s celkem 206 produkty. V hlavních kategoriích si odnesly ocenění Spořící účet AXA Bank v Novince roku, Internet Banka GE Money Bank v Ceně veřejnosti a mBusiness konto mBank v Ceně podnikatelů.
„Jsme svědky, jak krize změnila přístup většiny lidí k penězům a finanční společnosti na to postupně začaly reagovat. Na trhu se objevuje stále více novinek. Otázkou je, zda se všechny prosadí. Právě Zlatá koruna svými výsledky ukazuje, co z poměrně široké nabídky je životaschopné a přínosné pro klienta. V tom lze dnes spatřovat její největší poslání,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.
Generálním partnerem soutěže Zlatá koruna je OVB Allfinanz, přední poradenská společnost v oblasti osobních a rodinných financí. "Ocenění Zlatá koruna pro nás není jen jedno z dalších ocenění bankovních či finančních institucí a jejich produktů. Především je to pro nás jeden z pomocníků pro každodenní práci našich, a nejen našich, finančních poradců a široké veřejnosti jako takové. Podporujeme jej právě proto, že se touto populární formou kromě vytváření soutěživého prostředí mezi poskytovateli finančních produktů, podílí na finanční edukaci české veřejnosti, což je v souladu s naší strategií finančního vzdělávání," říká Michal Knapp, předseda představenstva a generální ředitel společnosti OVB Allfinanz, a.s.
Již tradičně je významnou součástí Zlaté koruny hlasování veřejnosti o nejoblíbenější produkty roku. V Ceně veřejnosti nyní probíhá nominační kolo. Na www.zlatakoruna.info může každý účastník nominovat svůj nejoblíbenější finanční produkt. Dvacet produktů, které získají nejvyšší počet nominací, postoupí v dubnu do finálového hlasování, které bude probíhat jak na internetu, tak prostřednictvím SMS zpráv, a kde se rozhodne o konečných vítězích. V této době již také probíhá hlasování o Cenu podnikatelů, která je určena nejoblíbenějším produktům pro malé a střední podnikatele. Letos bude Cena podnikatelů udělena již počtvrté.
Kontakt pro novináře:
Jaroslav Brož
e-mail: broz@zlatakoruna.info
mobil: 602 213 425
xxx
O soutěži Zlatá koruna
Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu. V roce 2011 se koná již její 9. ročník. Od začátku soutěže v roce 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. V 8. ročníku soutěžilo 75 finančních společností s 206 produkty.
Nejlepší produkty v 15 kategoriích vybírá Finanční akademie složená z 342 finančních odborníků. Kromě toho uděluje také cenu Novinka roku. Výsledky hodnocení ve Zlaté koruně pomáhají veřejnosti snáze se orientovat v nabídce finančních produktů, motivují občany k tomu, aby se více zajímali o vlastnosti jednotlivých produktů a lépe porozuměli nabídkám finančních společností.
Významnou součástí Zlaté koruny je hlasování o Cenu veřejnosti, kdy nejoblíbenější finanční produkty volí veřejnost prostřednictvím internetu a SMS zpráv. Od roku 2008 je hlasování rozšířeno o Cenu podnikatelů, kterou se oceňují nejlepší finanční produkty pro malé a střední podnikatele. Do veřejného hlasování se v roce 2010 zapojil rekordní počet téměř 144 tisíc účastníků.
Zlatá koruna svým zaměřením přispívá ke zdravé konkurenci, podporuje vznik nových produktů a veřejnosti napomáhá k lepší orientovanosti a vyšší finanční gramotnosti.
Další informace o soutěži Zlatá koruna najdete na www.zlatakoruna.info.
Partneři soutěže Zlatá koruna v roce 2011
Generální partner: OVB Allfinanz, a.s.
Partneři: Czech Credit
Hlavní mediální partneři: MF DNES, iDNES, Český Rozhlas 1 – Radiožurnál, Český Rozhlas - Rádio Česko
Mediální partneři: Kurzy.cz, Finance.cz, Firemnifinance.cz, NEWTON Media
Odborní partneři: Finanční arbitr ČR, Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců ČR, Unie společností finančního zprostředkování a poradenství, Asociace penzijních fondů ČR, Asociace hypotečních makléřů ČR, Bankovní registr klientských informací, Nebankovní registr klientských informací, Asociace pro kapitálový trh ČR, Asociace českých pojišťovacích makléřů, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Hospodářská komora České republiky, CFO Club
Pořadatel soutěže: pdMEDIA s.r.o.
Generální partner soutěže, společnost OVB Allfinanz, a.s., je přední finančně poradenská společnost, působí na českém trhu od roku
Koncern OVB se sídlem holdingu v Kolíně nad Rýnem je jedním z předních evropských poskytovatelů finančních služeb. Od založení OVB Vermögensberatung AG v roce 1970 v Německu zaměřuje OVB svou obchodní činnost na zákaznicky orientované poradenství pro soukromé domácnosti v oblasti ochrany majetku, vybudování a rozvoje majetku, starobního zaopatření a získávání nemovitostí. OVB v současnosti poskytuje poradenství v Evropě zhruba
Zprávy o koruně
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Kámen úrazu – někteří potřebují půjčky na pokrytí běžných potřeb, jiní spoří ale neinvestují
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Okénko finanční rady
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Iva Grácová, Bezvafinance
Jak se připravit na nečekané výdaje: Tipy na vytvoření a správu nouzového fondu
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz
Energie dál zlevňovat nebudou, vyplatí se fixovat aktuální ceny?
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz
Aleš Rothbarth, Skupina Klik.cz
U nehod bez zimních pneumatik mohou pojišťovny krátit plnění
Lukáš Raška, Portu
Portu vydělalo svým uživatelům už přes 5 miliard, spravuje jim více než 36 miliard korun