První zelená síť patří Vodafonu
Operátor pro kampaň První zelená síť využívá zejména venkovní nosiče, postery a televizní jingles. Koncept kampaně pochází z dílny agentury Team Red, loga a název První zelená síť vznikly v agentuře Lemonade.
Do zelené se převléknou jak fanouškovské stránky Vodafone na Facebooku a Twitteru, tak na Vodafone Youtube kanálu. Tam bude umístěno edukativní animované video, které připraví agentura Boomerang,“ řekl specialista interaktivního marketingu Vodafone Petr Houzar.
Kampaň upozorňuje na fakt, že Vodafone jako první operátor v ČR využívá v maximální možné míře energii z obnovitelných zdrojů, jíž pokrývá 70 % spotřeby svých vysílačů, datacenter a ústředen.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři