Albert vyměnil mediálku
Společnost Ahold vybrala pro svou síť prodejen Albert novou mediální agenturu. Vítězem výběrového řízení se stala agentura Carat, ta pro Albert začala pracovat od začátku roku.
Výběrové řízení proběhlo ve druhé polovině loňského eoku a zúčastnilo se ho celkem osm agentur včetně stávající agentury S.E.N.
„Agentura Carat nás v rámci výběrového řízení oslovila nejen cenovou nabídkou, ale i originálním zpracováním zadaného briefu,“ informuje Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka maloobchodní značky Albert.
Agentura S.E.N přestala nakupovat mediální prostor pro prodejny Albert k 31. 12. 2010 po desetileté spolupráci.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz