Albert zahájí vánoční kampaň na přelomu října a listopadu
PRAHA (MEDIAFAX) - Síť supermarketů a hypermarketů Albert zahájí vánoční kampaň na přelomu října a listopadu. Agentuře Mediafax to řekl Lukáš Hora z oddělení firemní komunikace společnosti Ahold, která řetězec Albert provozuje.
Podle Hory totiž většina spotřebitelů začíná s nákupy vánočních dárků přibližně dva měsíce před Vánoci.
„I letos jsou zákazníci stále velmi citliví na cenu nabízeného zboží,“ uvedl Hora.
Podle Aholdu jsou vánoční svátky pro obchodníky nejsilnějším obdobím v roce. Tomu odpovídá i množství zboží, které se na toto období objednává. Většinou několikrát překračuje standardní objednávky v průběhu roku.
Ahold pro letošní rok rozšířil sortiment potravin i nepotravinářského zboží, zejména hraček. V sortimentu potravin očekává firma výrazně vyšší zájem o luxusnější potraviny značky Albert Excellent.
„Právě během vánočních svátků a Silvestra si zákazníci dopřávají pochutiny, které si během roku nekupují tak pravidelně,“ uvedl Hora
Jan Otava, otava@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři