Euro RSCG Worldwide je opět největší
Tuto informaci uvedl časopis Advertising Age ve vyhodnocení Global Marketers Report.
Euro RSCG Worldwide se udrželo na první pozici díky stabilním akvizicím v oblasti globálních klientů, mezi jinými také díky novému klientovi AMD, zařazením mezi skupinu globálních digitálních dodavatelů, novým a rozsáhlejším zadáním od Pernod Ricard, extenzí klíčových klientů, jako je například Peugeot v Číně a díky nedávným akvizicím značek Durex a Scholl od Reckitt Benckiser.
Počtem 72 globálních klientů předčila agentura Euro RSCG Worldwide v boji o první místo takové konkurenty jako například Ogilvy & Mather, McCann Erickson Worldwide a Young & Rubicam. V seznamu Top 100 globálních marketérů uvedených ve zprávě je 83 globálních klientů včetně značek Coca-Cola, Danone Group, General Electric, Heineken, Kraft, L'Oreal, McDonald's, Merck, Pernod Ricard, PSA Peugeot Citroen, Reckitt Benckiser, sanofi-aventis, Sony a Walt Disney. Zodpovědnost za tyto klienty přebírá více než 233 agentur patřících do globální skupiny Euro RSCG.
"Skutečnost, že vás vyhlásí pět po sobě následujících let největší globální agenturou, je důkazem toho, že globálním klientům dokážeme definovat kreativní podnikatelský model na míru, v jehož nitru tepe digitální srdce," uvedl David Jones, globální CEO sítě Havas Worldwide a Euro RSCG Worldwide.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?