Cena pro Ketchum
Udílení cen časopisu PR News se uskutečnilo v úterý 5. října 2010 v New Yorku. Dalším úspěchem agentury bylo její zařazení mezi 17 agentur a společností na seznamu Top Places to Work in PR.
Ceny Platinum udílené časopisem PR News každý rok oceňují nejlepší komunikační strategie a programy v dynamickém odvětví public relations. Tyto prestižní ceny jsou
pro lidi z oboru standardem výjimečně dobré práce v public relations.
"Získané ocenění firmy roku 2010 je měřítkem talentu našich kolegů, hodnoty práce pro naše klienty a síly vztahů mezi námi a klienty," řekl Raymond L. Kotcher, generální ředitel společnosti Ketchum.
"Na ocenění i na spolupráci s největšími profesionály v oboru jsme pyšní. Dosažení takového úspěchu je skvělé," uvádí k vítězství Ketchum Zdeňka Kuhnová, ředitelka agentury Pleon Impact v Čechách, jež je součástí nadnárodní PR sítě Ketchum.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři