V kase YouTube konečně cinká
Každý týden si na portálu YouTube prohlédnou zvědavci nejméně 2 miliardy klipů doplněných reklamou. Klip sice pošle jednotlivec, ale technologie Content ID automaticky odhalí majitele autorských práv. Portál dodá reklamu a o zisk se rozdělí s majitelem, aniž by ten musel hnout prstem.
Zatím tyto klipy tvoří pouze 14 procent celkového počtu prohlédnutých videoklipů, jejich počet se ale každým rokem zdvojnásobí a již teď posunuly YouTube konečně do černých čísel. Je na čase, Google si před 4 roky koupil YouTube za 1,65 miliardy dolarů, o ostatních výdajích pak Google raději mlčí. Strategie získat nejdříve publikum, potom přijít na to, jak vydělávat, a nakonec celou myšlenku "prodat" reklamním agenturám, se očividně povedla. Pro Google se také otevřely dveře do lukrativní oblasti televizní reklamy, navíc konečně může jít o zlaté rouno reklamního kšeftu – reklamu na míru.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?