Poláci mají rádi Škodu
Deník E 15 napsal, že během prvních osmi měsíců roku 2010 Škoda prodala v Polsku více než 23,6 tisíc kusů automobilů. To jí dává 11,5 procentní podíl na polském trhu. Čísla vyplývají z nejnovější zprávy Institutu výzkumu automobilového trhu Samar. Více než polovina vozidel škoda koupili institucionální zákazníci.
Na druhém místě v polském žebříčku prodejů aut je značka Fiat. Poláci letos koupili téměř 17,1 tisíc kusů těchto vozidel, takže Fiat zaujímá 8,3 procentní podíl na trhu. Číslo tři, co do prodejnosti aut v Polsku, je Volkswagen. Automobilka v období od začátku ledna 2010 do konce srpna prodala 16,6 tisíc vozidel, to je zhruba 8,1 procenta trhu. Na dalších místech jsou Ford, Toyota, Opel, Renault, Kia, Peugeot a Hyundai.
Od začátku letošního roku prodej nových osobních automobilů v Polsku dosáhl objemu 205,4 tisíc kusů aut. To je v meziročním srovnání o 4,29 procenta méně. (E 15)
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři