Nový viceprezident GTS Central Europe
V této pozici bude zodpovědný za řízení marketingové komunikace skupiny GTS, public relations a segmentový marketing.
Miloš Mastník má více než desetileté zkušenosti z oboru telekomunikací. Působil v Českém Telecomu, kde zodpovídal za řízení produktů a služeb. V roce 2004 nastoupil do společnosti GTS Czech, kde měl na starosti produktový marketing, strategii a rozvoj. Od roku 2008 působil jako ředitel divize komerční podpory společnosti GTS Novera se zodpovědností za marketingovou strategii, segmentový marketing, management procesů, PR, podporu prodeje a péči o zákazníky.
V poslední době měl na starosti komplexní řízení projektů GTS s implementací nových obchodních modelů zaměřených na zlepšování a standardizaci celopodnikových procesů vyplývajících z postupné unifikace služeb GTS. Zároveň také koordinuje integrační proces nedávno koupeného rumunského operátora Datek.
Miloš Mastník vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a telekomunikační technologie na Delft University of Technology. Mezinárodní titul Executive MBA získal na University of Pittsburgh. Narodil se v Praze v roce 1971, je ženatý a má dvě děti.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?