Mio zahájilo soutěž na Facebooku
Společnost Mio Technology, světový výrobce přenosných navigačních zařízení, spustil na svých facebookových stránkách soutěž „Virtuality Meets Reality“. Soutěžící mají za úkol pořídit snímek, na kterém jejich GPS zařízení ukazuje obrázek stejného místa, na jaké se právě dívají přes přední sklo auta. Dvacet nejoblíbenějších fotografií bude odměněno limitovanou sérií 2GB USB disků s originálním designem Mio Spirit. Mio spustilo stránku svých příznivců na Facebooku v říjnu 2009 a do srpna 2010 se k ní připojilo 2 254 fanoušků z 19 zemí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?