E-mailoví borci: Amazon, Tesco a M&S
Čtvrtina z tisíce britských respondentů uvedla jako důvod vysokého hodnocení přehlednou navigaci a jednoduchost. Výzkum dokázal, že email hraje důležitou roli v marketingových strategiích značek – navzdory tomu, že jde o jednu z nejstarších forem digitálního marketingu. Třetina respondentů uvedla, že se na základě mailu začala zajímat o inzerovaný produkt. Pro 85% uživatelů je email důležitým komunikačním nástrojem, 88% kontroluje svou stránku denně.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři