Důvěra německých spotřebitelů mírně vzrostla
BERLÍN (MEDIAFAX) - Do budoucna zaměřený index německé spotřebitelské důvěry GfK pro srpen mírně vzrostl. Informovala o tom v úterý agentura Bloomberg.
Index spotřebitelské důvěry tak vzrostl na 3,9 bodu z červencových vzestupně revidovaných 3,6 bodu. Analytici oslovení agenturou Bloomberg očekávali stagnaci indexu na původně oznámené úrovni 3,5 bodu. Důvodem nečekaného růstu byly pozitivní zprávy z pracovního trhu, dobrý výkon německého fotbalového týmu na nedávném mistrovství světa v Jihoafrické republice a teplejší počasí, uvedla společnost GfK, která výzkum zpracovává.
Data zveřejněná v minulém týdnu ukázala, že podnikatelská důvěra v Německu vzrostla na své tříleté maximum.
Vojtech Kristen, kristen@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři