RF Hobby spouští letní kampaň
Headline kampaně "Časopis, který vás vtáhne do děje" chce upozornit na zajímavý obsah časopisu Epocha a podpořit jeho čtenost po dobu letních prázdnin. Kampaň vznikla ve spolupráci vydavatelství a agentury Fox Hunter, plochy na billboardech, bigboardech a citylightech nakupuje zadavatel u agentury Médea.
Vydavatelství do kampaně investuje 11,5 milionu korun. Během června pokračuje i v kamapani časopisu 21. století. Vizuály s Hitlerem a Stalinem se přesunou na cityligty, kde by mělo lépe vyniknout zobrazení jednotlivých zločinů. Tato kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Aimon.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři