Reklama v nepravý čas
Tisíce anglických fotbalových fanoušků neviděly v přímém přenosu úvodní gól svého týmu na mistrovství světa v Jižní Africe. V okamžiku trefy kapitána Stevena Gerrarda ve čtvrté minutě sobotního utkání proti USA totiž mohly kvůli poruše signálu sledovat jen reklamu.
Porucha ve vysílání televizní stanice ITV se týkala pouze diváků, kteří sledovali zápas v takzvaném vysokém rozlišení. Televize se za přerušení přenosu omluvila a vysvětlila je výpadkem signálu na trase.
Fanoušky u televizních obrazovek ale gól, který propásli, značně rozlítil. "Nemohli jsme tomu uvěřit. Objevila se reklama, pak znovu naskočil obraz a Anglie už vedla jedna nula," řekl listu Sunday Telegraph hostinský Andy Quinn-Williams ze Stockportu.
V hospodě pak podle něj nastala děsivá vřava. "Všichni začali volat kamarádům, kteří se nedívali na HD a mohli ten gól vidět," dodal.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři