Public láká na slevy
Spot v prime timeu by neměl přijít na víc než 30.000,-Kč. Nejsledovanějším pořadem loňského roku se podle peoplemetrového měření, které pro Asociaci televizních organizací realizuje agentura Mediaresearch, stal na TV Public dokument Úžasná planeta, který sledovalo 42 tisíc diváků starších patnácti let. Úžasnou planetu na televizi Public sledovalo 0,5 procenta všech dospělých diváků a dvě procenta z těch, kteří trávili čas u televize.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets