MFD: Televize začne vysílat pořady se skrytou reklamou
PRAHA (MEDIAFAX) - Reklamy na televizních obrazovkách brzy přibude. Nepůjde však o klasickou reklamu, ale o dříve zakázanou reklamu skrytou uvnitř pořadů, píše v úterním vydání deník MF DNES.
Od června tuto reklamu povoluje novela zákona o audiovizuálních mediálních službách, uvádí list.
Firmy si tak budou moci koupit umístění svých výrobků třeba v televizním seriálu. Divák pak uvidí značky automobilů, potravin či elektroniky, které používají hlavní hrdinové. Nebo moderátor Jan Kraus bude moci ve své talk show legálně nalévat minerálku z lahve určité značky, popisuje MF DNES.
Televizní stanice si od toho slibují slušné příjmy. Cena takové reklamy totiž může být až několik set tisíc za díl. Pořady však podle MF DNES budou muset být jasně označené.
Zdenek Michora, michora@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.10.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
30.10.2024 Hra o trhy: Jak volby a globální napětí ženou…
16.10.2024 Aby i v zimě nohy zůstaly v teple
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?