Mimóza Burger Kingu rozechvěla strážce práv dětí
Snaha Burger Kingu posunout se na žebříčku kvality mezi fastfoodovými řetězci o kus výše narazila na nečekanou překážku: protesty skupin bijících se za práva dětí. Aktivisté se obávají, že Burger King ohrozí výchovu amerických ratolestí prodejem nápoje složeného z pomerančového džusu a limonády Sprite.
Problém je v tom, že drink nese název Mimóza, jenž běžně označuje směs sektu a džusu. "Dětem to v útlém věku normalizuje představu, že pít je v pořádku," nechala se slyšet autorka jednoho z protestů, Michele Simonová z Marin Institute (organizace, jež se takovými věcmi zabývá). "Je nevhodné, aby fastfoody prodávaly nápoje, které napodobují pití alkoholu," přidala se Susan Linnová z Kampaně za dětství bez komerce. Burger King zachoval v prvních dnech klid a na útoky oficiálně nereagoval.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.11.2024 Zkontrolujte, zda je vaše nemovitost dobře…
25.11.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
22.11.2024 Výsledková sezóna: Obhájila Nvidia svou…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Zmatek na ropném trhu. Jak se promítne do cen pohonných hmot?
Ali Daylami, BITmarkets
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Elektrické návěsy od Range Energy: Klíč k udržitelnější kamionové dopravě?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory