Rybí tendr prověří ÚOHS
Kampaň, která pod heslem Ryba domácí běží už 18 měsíců, se prý příliš nepovedla a úředníci ministerstva postupovali při zadávání zakázky na kampaň nezákonně. MZE ale připouští jen drobná pochybení a tak bude tendr přezkoumávat ještě antimonopolní úřad, uvedla Nova.
"Podle našeho názoru (ministerstvo) jednoznačně porušilo zákon o zadávání veřejných zakázek. Totiž do té soutěže se přihlásilo několik firem, ale ani jedna z těch firem nesplnila podmínky toho zadávacího řízení," řekl Nově prezident NKÚ František Dohnal s tím, že všechny přihlášené firmy tak měly být vyřazeny. Úředníci ministerstva však přesto lukrativní zakázku jedné z nich, firmě Dorland, přiklepli.
Propagační kampaň Ryba domácí je spolufinancována z Evropského rybářského fondu a jejím cílem je podpořit spotřebu sladkovodních ryb a výrobků z nich. Cílem projektu ovšem není pouze navrátit rybím produktům jejich místo v jídelníčku spotřebitelů, ale také podpořit zájem veřejnosti o produkty rybolovu a aquakultury.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.06.2024 Překoná zlato historická maxima?
25.06.2024 Streamovací platformy z pohledu investora:…
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Miroslav Novák, AKCENTA
Červnové zasedání bankovní rady ČNB – poslední snížení úrokových sazeb o 50 bodů
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets