Úřad posoudí sexismus Hiltonové
Reklamu považuje za sexistickou a tedy urážlivou pro ženy. Svaz pro regulaci reklamy stížnost posoudí a je možné, že kampaň zakáže. Koncern Schincariol, jehož výrobek reklama propaguje, se zatím podle agentury DPA ke stížnosti nevyjádřil. Reklama ukazuje luxusní apartmá v Riu na mořském pobřeží, v němž si devětadvacetiletá Hiltonová v krátkých černých šatech bere z lednice provokativním způsobem plechovku piva. Odnaproti ji tajně fotografuje mladík z protějšího domu. Hiltonová se s plechovkou mazlí a nakonec ji otevře za potlesku kolemjdoucích, kteří její "představení" sledují.
Reklama propaguje nové světlé pivo Devassa Bem Loura a Hiltonová, jejíž bouřlivý život a častá účast na společenských večírcích bývá předmětem zájmu bulvárních médií, pro značku vystupovala už na nedávném karnevalu v Riu. Brazilský Svaz pro regulaci reklamy podle DPA také zkoumá, zda v reklamě kromě možného sexismu nejde také o propagaci nadměrné konzumace alkoholu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.11.2024 Nejlepší chytré hodinky na světě jsou Samsung.
25.11.2024 Zkontrolujte, zda je vaše nemovitost dobře…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Zmatek na ropném trhu. Jak se promítne do cen pohonných hmot?
Ali Daylami, BITmarkets
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Elektrické návěsy od Range Energy: Klíč k udržitelnější kamionové dopravě?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Dvojnásobný růst prodeje bytů oproti loňsku: Co to znamená pro ceny?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory