Zlepšení čeká jen čtvrtina marketérů
Většina z nich se domnívá, že zlepšení ekonomiky se dostaví až v roce 2011. Vyplývá to z průzkumu společnosti JWT, kterého se zúčastnilo 314 vrcholových marketingových manažerů v regionu.
Pro 71 procent dotázaných je vnímání značky koncovým zákazníkem navzdory ekonomickému poklesu důležitější než čísla prodejů. Průzkum také odhalil, že ekonomický tlak má za následek nejen krátkodobé rozpočtové škrty, ale také přehodnocení některých přístupů. Zatímco 12 procent manažerů posílí náklady na televizi, 70 procent má v úmyslu více investovat do netradičních komunikačních kanálů.
"Je zajímavé, že stále velký počet klientů vykazuje opatrnost, pokud jde o investice do méně tradičních mediálních formátů. Když budou čísla v následujícím období příznivá, budeme v příštím roce svědky nárůstu nových přístupů v marketingu,” uvedl ředitel JWT CEE Tony Taylor.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři