Týtý letos i přes internet
Doposud mohli volit lidé oblíbené tváře obrazovky pouze pomocí SMS zpráv a kuponů z několika časopisů. Internet by podle organizátorů mohl pomoci zvýšit počet hlasujících. "Pro větší transparentnost jsme se též rozhodli po ukončení hlasování sdělit počet hlasů, které přišly společně prostřednictvím SMS, kuponů a nově i internetu," uvedl Jaromír Skopalík, jednatel vydavatelství Bauer Media, které anketu vyhlašuje.
Do TýTý se letos poprvé zapojí také soukromá televizní stanice Barrandov, která vedle České televize, Novy a Primy získala právo nominovat vlastní tváře a pořady do 19. ročníku této tradiční divácké soutěže.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?