YouTube bude vysílat sport živě
YouTube, světová jednička v oblasti online videa, si zajistila práva vysílat živě nejlukrativnější turnaj roku v kriketu. Online se tak od března objeví 60 živých zápasů Indian Premier League (IPL). V současné době YouTube uzavírá také řadu lokálních smluv a snaží se sehnat globálního sponzora. YouTube se podařil pilotní projekt streamovaného videa, kdy koncert U2 v říjnu 2009 zhlédlo přes deset milionů diváků v přímém přenosu. Bude-li se podobný úspěch opakovat také se sportovními přenosy, očekává se ze strany Googlu (majitelé YouTube) systematičtější a pravidelná činnost v oblasti live streamingu. Už v tuto chvíli se ovšem dá hovořit o oboustranné výhodnosti smlouvy – k divákům se dostane živé vysílání sportu, který má obtíže dostat se na standardní televizní kanály, a zároveň ukáže lidem, že YouTube není jen web na sdílení uživatelského videa. YouTube je nyní podle Credit Suisse ve ztrátě 470 milionů dolarů ročně, smlouva s IPL a Channel 4 ovšem pravděpodobně přivede investory. Bruce Daisley, britský ředitel Googlu zodpovědný za YouTube, řekl: „Diváci mají o živé přenosy opravdu silný zájem. Uvidíme, jak budou reagovat na sport.“
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři