Inzertní příjmy vydavatelů klesly (18.1.2010)
Vyplývá to z monitoringu hrubých inzertních příjmů od společnosti TNS Media Intelligence. Podle koordinátora mediálních služeb Unie vydavatelů Jana Pochmana čísla odrážejí celoroční trend poklesu příjmů z reklamy. Míra poklesu je však menší, než byla původní očekávání. Ta počítala s propadem okolo 30 procent.
Z první desítky vydavatelů z hlediska objemu inzerce v České republice tržby u tří společností meziročně vzrostly. Největší meziroční nárůst podle tabulek mělo vydavatelství Mladá fronta vydávající například časopis Strategie či deník E15, které si oproti roku 2008 polepšilo o 16,7 procenta na celkovou částku přes jednu miliardu korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři