95 % uživatelů koupí dárky na webu
Skoro tři čtvrtiny se budou inspirovat a nakupovat v internetových aukcích. Vyplývá to z průzkumu vyhledávače zboží Heureka.cz a aukčního portálu Aukro.cz. Nejpodstatnějším důvodem k nákupu na internetu je pro 46 procent respondentů nižší cena zboží než v kamenných obchodech, 27 procent nakupuje on-line kvůli úspoře času a 12 procent uvedla širší sortiment.
Oblíbenost internetového nakupování každým rokem roste. "Zatímco v loňském roce nakoupilo na internetu polovinu a více dárků přibližně 50 procent uživatelů, letos je to již téměř 70 procent nakupujících," uvedl Tomáš Hodboď ze serveru Heureka.cz.
Poslední dva měsíce roku tvoří pro internetové obchody 25 až 33 procent celoročního obratu. V těchto měsících ale mírně klesá průměrná hodnota objednávky. Hitem letošních Vánoc jsou digitální fotorámečky. Dalšími často kupovanými dárky jsou LED televizory, robotické vysavače, sjezdové lyže, holicí strojky nebo například herní konzole. Mezi dárky převažuje zejména drobnější zboží v cenové relaci do dvou tisíc korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři