Lesy ČR s Médeou
Médea byla jediným zájemcem, který se do otevřeného výběrového řízení na mediální agenturu LČR přihlásil. Uvedl to mluvčí LČR Michal Kačena. Médea zajišťovala mediální služby Lesům ČR na základě vítězství ve výběrovém řízení i v minulých třech letech. Kontrakt jí skončil v první polovině letošního roku. Letos vydaly Lesy ČR na nákup reklamy přibližně 15 milionů korun. V předcházejících letech, kdy dělaly několik větších reklamních kampaní, to byly ročně desítky milionů korun, uvedl mluvčí.
Pro každý rok z tříletého kontraktu je předpokládaná maximální hodnota zakázky 60 milionů korun. Obsahem zakázky je plánování a nákup reklamy v médiích, zajištění monitoringu, průzkumů a analýz trhu, médií a cílových skupin pro komunikaci. "Hlavním smyslem zakázky je vytvoření podmínek pro to, aby v případě potřeby mohly Lesy ČR nakupovat inzertní plochu v médiích za co nejlepších podmínek, včas a kvalifikovaně," řekl Kačena.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?