Jančura se pustil do hejtmanů
Kampaň se objevila na internetu i v tisku, v rozhlase běží minutový spot namluvený Jančurou. Nelíbí se mu, že kraje podepsaly s Českými drahami dlouhodobé smlouvy bez výběrového řízení. Kdyby vypsaly na dopravu soutěž, ušetřily by 22 miliard korun, tvrdí ve spotu Jančura.
Ohlasy na kampaň jsou podle Jančury obrovské. "Na sociální síti Facebook vniklo hned několik skupin, jejichž názvy hovoří za vše. Několik tisíc příznivců mají skupiny 'Nechci jezdit v popelnici' a 'Ostře sledované žluté vlaky'," řekl Jančura.
Do antikampaně plánoval Jančura investovat nejprve dva miliony korun, později ale rozpočet akce zdvojnásobil. V rozhlasových spotech kromě prezentace vlastních názorů na situaci ohledně regionálních železnic nabádá posluchače, ať své názory pošlou samotným hejtmanům, jejichž adresy zveřejnil na webu Student Agency.
Po skončení kampaně ji chce Jančura vyhodnotit a pokud vzbudí zájem veřejnosti, uvažuje o další, mnohem rozsáhlejší akci. Na jaře před volbami do Poslanecké sněmovny chce ještě více spolupracovat s velkými reklamními agenturami.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři