Prasečí chřipka hitem polského internetu
Zeitgeist, v překladu "duch doby", kombinací milionů nejhledanějších slov dává dohromady přehled témat a událostí, které v tomto roce zajímaly lidi v různých zemích světa. Polští uživatelé internetu heslo "projevy prasečí chřipky" začali vyhledávat v dubnu, kdy první smrtelné případy ohlásilo Mexiko. Přes léto zájem Poláků o toto onemocnění opadl, výrazně se zvýšil zase s příchodem podzimu, kdy osob, které onemocněly chřipkou, začalo týden od týdne ve velkém přibývat.
"Může to být jenom zvědavost, možná ale lidi hledají informace (o prasečí chřipce), protože se bojí," řekl listu Dziennik-Gazeta Prawna sociolog z Varšavské univerzity Aleksander Tarkowski, který se zabývá novými médii. Dodal, že pro stále větší počet Poláků je internet prvním místem, kde hledají odpovědi na otázky, jež je trápí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?