Prasečí chřipka hitem polského internetu
Zeitgeist, v překladu "duch doby", kombinací milionů nejhledanějších slov dává dohromady přehled témat a událostí, které v tomto roce zajímaly lidi v různých zemích světa. Polští uživatelé internetu heslo "projevy prasečí chřipky" začali vyhledávat v dubnu, kdy první smrtelné případy ohlásilo Mexiko. Přes léto zájem Poláků o toto onemocnění opadl, výrazně se zvýšil zase s příchodem podzimu, kdy osob, které onemocněly chřipkou, začalo týden od týdne ve velkém přibývat.
"Může to být jenom zvědavost, možná ale lidi hledají informace (o prasečí chřipce), protože se bojí," řekl listu Dziennik-Gazeta Prawna sociolog z Varšavské univerzity Aleksander Tarkowski, který se zabývá novými médii. Dodal, že pro stále větší počet Poláků je internet prvním místem, kde hledají odpovědi na otázky, jež je trápí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory