Vivantis angažuje české celebrity
Návštěvníky internetových obchodů Parfemy.cz, Šperky.cz a Hodinky.cz budou v příštím roce oslovovat české celebrity. Slavné tváře budou pro zmíněné obchody testovat jednotlivé výrobky, poskytovat nakupujícím reference a své osobní dojmy. „Celebrity jsme vybírali tak, aby přesně odpovídaly hodnotám našich jednotlivých e-shopů,“ uvedla vedoucí marketingového oddělení společnosti Vivantis Hana Hutlová. „Věřím, že seznam celebrit brzy rozšíříme. Každý z našich obchodů by měl mít v budoucnu svou slavnou tvář, která bude mít k danému zboží pozitivní vztah,“ doplnila Hutlová. Osobnosti se ve spojení se společností Vivantis představí poprvé v rámci vánoční kampaně, pro kterou namluvily rozhlasové spoty. Tomáš Hanák se stal tváří e-shopu Hodinky.cz, Diana Kobzanová propaguje Šperky.cz a s výběrem parfémů na Parfemy.cz pomůže Mahulena Bočanová. Přípravu reklamních spotů budou moci návštěvníci e-shopů společnosti Vivantis shlédnout prostřednictvím videonahrávek z natáčení, které budou do konce roku zveřejněny na stránkách jednotlivých e-shopů. Tomáš Hanák navíc pro Hodinky.cz nafotil reportáž ze zákulisí spolupráce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
31.05.2024 Galaxy Fit 3: Nejlevnější Samsung hodinky, které&h
27.05.2024 V létě startuje sdílení elektřiny. Využijte&hellip
27.05.2024 Co zazní na Analytickém fóru XTB 2024?
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ceny zlata, mědi a niklu prudce vzrostly v důsledku ekonomických a geopolitických změn
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS