Kraft Foods si vybrala Starcom
Společnost Kraft Foods zveřejnila výsledky výběrového řízení na mediální agenturu. Do výběrového řízení si zadavatel pozval čtyři agentury na základě dřívější spolupráce a referencí, přičemž MediaCom se odmítl tendru zúčastnit z důvodu potenciálního konfliktu zájmů. Dalšími pozvanými agenturami byly OMD, MindShare a Starcom. „Integrace Kraft Foods s Opavií si vyžádala unifikaci dodavatelů, což se týká také služeb mediální agentury,“ vysvětluje Jaroslava Hájková, Corporate Affairs Manager CZ/SK firmy Kraft Foods. Vítězná agentura Starcom MediaVest bude od nového roku výhradně zajišťovat plánování a nákup médií pro společnost Kraft Foods v České republice a na Slovensku.“
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři